Nordvest Alliancen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Nordvest Alliancen

Ingen bliver efterladt
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Det er da godt at vinde når man ikke ser byen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Frigga




Antal indlæg : 28
Join date : 04/08/11

Det er da godt at vinde når man ikke ser byen  Empty
IndlægEmne: Det er da godt at vinde når man ikke ser byen    Det er da godt at vinde når man ikke ser byen  EmptyTirs Okt 18, 2011 11:35 am

Hej alle der gider læse dette.
Jeg har selv været sådan som de fleste af jer, jeg har mit arbejde og jeg har familie så de tabere der intet job har være oppe om natten og de kan sørme også passe det ww. om dagen, for vi har jo mere travlt end dem/den der er ww holder.
Jeg kan fortælle jer at jer er af ældre årgang og jeg arbejder skam også, og i næste uge kan jeg ikke være på lige så meget som jeg har været for jeg skal passe mit arbejde, jeg skal passe min træning og jeg skal sove så jeg kan passe mit arbejde.
Men så kan vi jo lade de andre vinde.
Hvis vi skal lade slå til og skippe ww-byen ja så siger i bare til og trækker jeres tropper hjem og vi lader de andre nedlægge byen.
Ja, jeg er sur, og jeg synes der er god grund til det.
Jeg kunne jo have ladet være med at tage den by, men så var vi jo aldrig kommet i gang.
Tak
Tilbage til toppen Go down
Romulus




Antal indlæg : 16
Join date : 05/08/11

Det er da godt at vinde når man ikke ser byen  Empty
IndlægEmne: Sv: Det er da godt at vinde når man ikke ser byen    Det er da godt at vinde når man ikke ser byen  EmptyOns Okt 19, 2011 7:02 am

Altså jeg er en af taberne uden job åbenbart...
Det er fair du sur, men synes stadig det er en ok forkert og temmelig provokerende måde du viser det på.
WW er et irriterende ansvar, ja du tog det...og respekt for det...men at komme med sådan en anklagelse mod os "tabere"...det er temmelig irriterende.

Travian er en hobby for de fleste, og jeg er blandt de personer, som gerne vil hjælpe og så videre, men jeg vil ikke lade det blive en besættelse, dvs. at jeg bl.a. skal ofre min søvn for det, stå tidligt op for det, sige til vennen jeg kommer senere pga. jeg lige skal ordne noget spil....Sådan noget nægter jeg...Ja dem der gider sitte for WW, det nice folk gider det, men at komme med sådan en anklagelse synes jeg er ok forkert...Folk har selv et valg, om hvordan de vil spille denne travian-hobby man nu har, altså nogen går sindssygt højt i at vinde, og vil sæføli støtte dig, men andre har altså en aktiv hverdag selvom de er "tabere" uden job.

Så jeg synes det er en forkert måde du takler denne situation på.
Tilbage til toppen Go down
 
Det er da godt at vinde når man ikke ser byen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nordvest Alliancen :: WW by og byggeplaner-
Gå til: