Herefter er der frit slag skriv et tidspunkt i kan
Kvikster Admin
Antal indlæg : 18 Join date : 07/08/11
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Ons Okt 12, 2011 10:54 pm
Joan og Steff kan desværre ikke i denne uge
thepulse
Antal indlæg : 12 Join date : 05/08/11
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Ons Okt 12, 2011 10:56 pm
jeg kan desværre ikke nå at være sitter for ww-byen da jeg næsten aldrig er hjemme pga. alt mit træning
-mvh. thepulse
Raelite
Antal indlæg : 8 Join date : 07/08/11
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Ons Okt 12, 2011 11:07 pm
Raelite kan godt engang i næste uge, men han ved ikke præcis hvornår endnu - Opdatering følger i weekenden
Mr.OM
Antal indlæg : 1 Join date : 30/08/11
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Tors Okt 13, 2011 2:12 am
Jeg kommer hjem fra job mandag - fredag ca. kl 14:30 På tidligere servere har jeg haft en aftale om at jeg skrev til WW-byen når jeg var klar til at være sitter, så jeg kunne afløse, hvis nogen skulle handle ind eller hente børn mm. Jeg kan også sitte fredag og lørdag nat + som regel også hverdage fra 22:00 - 02:00
Frigga
Antal indlæg : 28 Join date : 04/08/11
Emne: Tidspunkter for sitter job i ww-byen Tors Okt 13, 2011 3:46 am
I skal ikke skrive hvornår ikke kan men hvornår i kan, Nørager har skrevet hvornår han kunne og det kan jeg jo regne med, det andet kan jeg ikke bruge til noget, andet end jeg kan forstå at i har mega dårlig samvittighed. Den der kommer først får jo de tider der er bedst, eller kommer måske slet ikke til at se det fantasktiske bygningsværk. Kom så ud af start hullerne. Frigga
MyBA
Antal indlæg : 42 Join date : 04/08/11
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Tors Okt 13, 2011 4:29 am
Efter Efterårsferien er jeg ved at være klar!!! Så kan jeg tage vagten skal jeg finde ud af hvornår nu??? eller er det okay jeg venter til slutningen af efterårsferien ??
Frigga
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Tors Okt 13, 2011 5:09 am
Det er helt ok du venter Oliver Frigga
MyBA
Antal indlæg : 42 Join date : 04/08/11
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen Tors Okt 13, 2011 10:08 pm
Jeg har fri imorgen og kan kigge til ww-byen Det eneste jeg ønsker er lige en kort instruktion i det
Frigga
Emne: Alle får intro før de bliver overladt til ww -byen for sig selv Lør Okt 15, 2011 12:43 am
Hej med jer, i er dem der er mest meddelsomme ang. ww- byen vagter og det er jeg meget glad for. Vi har også taget det så vi er Jeg er på fra 1 time til i føler jeg ok med hvad der sker i byen og på min konto. Men tak er i øjeblikket ved at lave skemaet færdigt så godt jeg nu kan der er nogle huller men dem fylder jeg ud hen ad vejen Tak venner Jeres //Frigga
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Her er et skema ang. tilmelding af vagter WW-byen