Nordvest Alliancen
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Nordvest Alliancen

Ingen bliver efterladt
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Så fik vi vores ww by

Go down 
ForfatterBesked
Frigga




Antal indlæg : 28
Join date : 04/08/11

Så fik vi vores ww by  Empty
IndlægEmne: Så fik vi vores ww by    Så fik vi vores ww by  EmptyTors Okt 06, 2011 1:55 pm

cheers
Ærede Krigere i NOVA
Så har vi fået den ww-by som vi har ønsket os, vi begyndte så flot. Den første nat er snart forbi og der har været korn nok, der har været ved at opstå nogle huller, men dem kunne jeg heldigvis stoppe sammen med Fjumse og Kvikster.
Men for der er et men, for at bygge et Verdensvidunder skal jeg bruge et sæt byggeplaner, for at starte byggeriet skal det først ejes af den der er ww-by holder.
Så må jeg eller en anden tage et sæt byggeplaner til ww-byen (Frigga) Yggdrasil, det betyder livets træ.
Der skal 2 byggeplaner til for at blive færdig med Verdensvidunderet, så en anden i NOVA eller en vores forbund skal eje en.
Jeg håber vi også klarer det.
Der er en masse deff tropper i Yggdrasil, og senere når lagrene er bygget mere op skal der flere tropper til for at forsvare Verdensvidunderet, når vi begynder at bygge det.
Endnu engang tak til jer alle, og jeg håber det gode arbejde fortsætter så vi kan vinde denne server.
Jeg vil bare gerne hermed også sende en besked om at vi skal bruge nogle der kan sidde om natten, så vi kan skiftes, da jeg jo ikke kan sidder her hver nat Smile
I er bare seje alle sammen. Cool
Jeres
//Frigga
flower
Tilbage til toppen Go down
 
Så fik vi vores ww by
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nordvest Alliancen :: WW by og byggeplaner-
Gå til: