Ærede Krigere i NOVA
Så har vi fået den ww-by som vi har ønsket os, vi begyndte så flot. Den første nat er snart forbi og der har været korn nok, der har været ved at opstå nogle huller, men dem kunne jeg heldigvis stoppe sammen med Fjumse og Kvikster.
Men for der er et men, for at bygge et Verdensvidunder skal jeg bruge et sæt byggeplaner, for at starte byggeriet skal det først ejes af den der er ww-by holder.
Så må jeg eller en anden tage et sæt byggeplaner til ww-byen (Frigga) Yggdrasil, det betyder livets træ.
Der skal 2 byggeplaner til for at blive færdig med Verdensvidunderet, så en anden i NOVA eller en vores forbund skal eje en.
Jeg håber vi også klarer det.
Der er en masse deff tropper i Yggdrasil, og senere når lagrene er bygget mere op skal der flere tropper til for at forsvare Verdensvidunderet, når vi begynder at bygge det.
Endnu engang tak til jer alle, og jeg håber det gode arbejde fortsætter så vi kan vinde denne server.
Jeg vil bare gerne hermed også sende en besked om at vi skal bruge nogle der kan sidde om natten, så vi kan skiftes, da jeg jo ikke kan sidder her hver nat
I er bare seje alle sammen.
Jeres
//Frigga